Art Otomotiv’e Nasıl Üye Olabilirim?
Sayfanın sağ üstünde yer alan “Giriş Yap / Üye Ol” sekmesine tıklayın.
Karşınıza çıkacak sayfanın sağ tarafında “Kayıt Ol” kısmına tıklayarak açılan sayfadaki üyelik formunu doldurun. Artık üyemizsiniz.
Aramıza katıldığınızda kampanyalardan, indirimlerden ve daha pek çok fırsattan herkesten önce haberdar olacak, Art Otomotive üye olmanın sürekli eklenecek ürün, fırsat, indirim ayrıcalıklarını yaşayacaksınız.
Şifremi Unuttum, Ne Yapmalıyım?
Şifrenizi değiştirmek ve güncellemek için ana sayfanın sağ üst köşesinde bulunan Giriş Yap menünün üzerine tıklayın.
Karşınıza çıkacak sekmelerden sağ alt kısmında bulunan “Şifreni mi Unuttun” sekmesine tıklayın. Üye olurken yazdığınız e - posta adresinizi girin ve ‘’Şifremi Gönder’’ butonununa tıklayın. E - postanıza gelen mailde ki adımları izleyerek şifrenizi değiştirebilirisiniz.
İlgilendiğim bir ürün hakkında daha detaylı bilgi alabilir miyim?
Size tüm ürünlerimiz hakkında mümkün olduğunca fazla bilgi vermeye çalışıyoruz, ancak herhangi bir ek bilgiye ihtiyacınız varsa, lütfen WhatsApp Destek Hattımız üzerinden, e-posta göndererek (satis@artotmotiv.com.tr) veya +90 507 386 3877 numaralı telefondan arayarak müşteri hizmetleri ekibimizle iletişim kurmayı deneyebilirsiniz. Böylece müşteri hizmeti ekibimiz size ihtiyacınız olan tüm bilgileri birebir ve detaylı olarak paylaşacaktır.
Aradığım bir parça Art Otomotiv’de listelenmiyor. Bulamadığım bu parçayı üreticilerden benim için temin edebilir misiniz?
Tabiki. Müşteri ilişkileri ekibimiz aracılığıyla sizin için sitemizde listelenmeyen yedek parçayı temin edebiliriz.
Aradığınız parçayı tedarik etmek için elimizden geleni yapacağız. +90 507 386 3877 numaralı telefondan bizi arayabilirsiniz.
Fiyatlarınıza KDV dahil midir?
Tüm fiyatlarımıza KDV dahildir.
İade etmek istediğim siparişte nelere dikkat etmeliyim?
Siparişlerinizi 14 gün içerisinde iade etme hakkınız bulunmaktadır. Ancak göndereceğiniz ürünlerin yeniden satılabilirlik halinin bozulmamış olması gerekmektedir. Siparişinizde yer alan ürünlerin kullanılmamış, hasar görmememiş ve tüm aksesuarlarının tamam olmasına dikkat etmelisiniz. Ayrıca ürünlerin orijinal kutuları üzerine etiket, bant, sticker gibi orijinalliği bozacak herhangi bir uygulama yapılmamalıdır. Bu durumlarda iadeniz ne yazık ki kabul edilemeyecektir.
Sayfanın sağ üstünde yer alan “Giriş Yap / Üye Ol” sekmesine tıklayın.
Karşınıza çıkacak sayfanın sağ tarafında “Kayıt Ol” kısmına tıklayarak açılan sayfadaki üyelik formunu doldurun. Artık üyemizsiniz.
Aramıza katıldığınızda kampanyalardan, indirimlerden ve daha pek çok fırsattan herkesten önce haberdar olacak, Art Otomotive üye olmanın sürekli eklenecek ürün, fırsat, indirim ayrıcalıklarını yaşayacaksınız.
Şifremi Unuttum, Ne Yapmalıyım?
Şifrenizi değiştirmek ve güncellemek için ana sayfanın sağ üst köşesinde bulunan Giriş Yap menünün üzerine tıklayın.
Karşınıza çıkacak sekmelerden sağ alt kısmında bulunan “Şifreni mi Unuttun” sekmesine tıklayın. Üye olurken yazdığınız e - posta adresinizi girin ve ‘’Şifremi Gönder’’ butonununa tıklayın. E - postanıza gelen mailde ki adımları izleyerek şifrenizi değiştirebilirisiniz.
İlgilendiğim bir ürün hakkında daha detaylı bilgi alabilir miyim?
Size tüm ürünlerimiz hakkında mümkün olduğunca fazla bilgi vermeye çalışıyoruz, ancak herhangi bir ek bilgiye ihtiyacınız varsa, lütfen WhatsApp Destek Hattımız üzerinden, e-posta göndererek (satis@artotmotiv.com.tr) veya +90 507 386 3877 numaralı telefondan arayarak müşteri hizmetleri ekibimizle iletişim kurmayı deneyebilirsiniz. Böylece müşteri hizmeti ekibimiz size ihtiyacınız olan tüm bilgileri birebir ve detaylı olarak paylaşacaktır.
Aradığım bir parça Art Otomotiv’de listelenmiyor. Bulamadığım bu parçayı üreticilerden benim için temin edebilir misiniz?
Tabiki. Müşteri ilişkileri ekibimiz aracılığıyla sizin için sitemizde listelenmeyen yedek parçayı temin edebiliriz.
Aradığınız parçayı tedarik etmek için elimizden geleni yapacağız. +90 507 386 3877 numaralı telefondan bizi arayabilirsiniz.
Fiyatlarınıza KDV dahil midir?
Tüm fiyatlarımıza KDV dahildir.
İade etmek istediğim siparişte nelere dikkat etmeliyim?
Siparişlerinizi 14 gün içerisinde iade etme hakkınız bulunmaktadır. Ancak göndereceğiniz ürünlerin yeniden satılabilirlik halinin bozulmamış olması gerekmektedir. Siparişinizde yer alan ürünlerin kullanılmamış, hasar görmememiş ve tüm aksesuarlarının tamam olmasına dikkat etmelisiniz. Ayrıca ürünlerin orijinal kutuları üzerine etiket, bant, sticker gibi orijinalliği bozacak herhangi bir uygulama yapılmamalıdır. Bu durumlarda iadeniz ne yazık ki kabul edilemeyecektir.